Imi pare rau…

Octombrie 6, 2009

Nu mica mi-a fost surpriza ca astazi, in timp ce fumam o tigara la serviciu, sa apara o fereastra de chat, pe meebo, cu cineva total neasteptat. Nu un necunoscut, dimpotriva, ci o veche prietena cu care sincer sa fiu m-am purtat aiurea undeva la finele anului trecut. Stiu ca m-am purtat ca un marlan, stiu ca nu ti-am mai raspuns deloc si ca nu trebuia sa fac asa, dar in momentul respectiv asa am crezut ca a fost mai bine. Si poate, intr-un fel, chiar asa a si fost. Am luat toata situatia in calcul si desi nu a fost cea mai buna solutie, m-am hotarat sa te ignor total doar pentru a nu iti incurca planurile de viitor in care eu nu aveam ce cauta. Poate ar fi trebuit sa fac asa cum spui tu, sa fi vorbit si sa nu apelez la o metoda asa extremista. Stiu ca puteam vorbi cu tine si ai fi inteles, dar nu stiu ce m-a casunat sa aleg metoda asta probabil mai usoara pentru mine. Nu sunt un om al cuvintelor prea desavarsit, ci al faptelor. Si pentru asta, imi cer scuze fata de tine.
Imi pare rau si tin sa-mi cer scuze ca intr-un an, de revelion, i-am sedus iubita celui mai bun prieten al meu. Eram mai mult teribilist decat prieten, pare-se. Plus ca bausem foarte mult. Imi pare rau, Alex si-ti multumesc ca m-ai inteles.
Imi pare rau ca nu te sun mai des. Ca atunci cand ne-am intalnit ultima oara am putut sta asa de putin. Ca atunci cand ai fost inchis nu te-am putut influenta dinainte. Ca nu ne-am intalnit mai des pe la tara. Ca sunt un uituc. Ca ti-am stricat patul lu’ unchiu-tau atunci. Imi pare rau, Valentin.
Imi pare rau ca nu va dau atentia cuvenita si cand ajung acasa, ma inchid. In mine si in camera mea. Ca nu vorbesc prea mult si ca in aparenta par sa nu imi pese de voi, cand nu e deloc asa. Imi pare rau, familiei mele.
Imi pare rau ca nu sunt mereu asa cum vreti voi, ca nu ies mereu cu voi cand ma chemati, ca plec repede, ca ma plictisesc relativ repede si ca nu v-am ajutat cand as fi putut, ca ma port uneori ca un bulangiu, ca nu va pot imprumuta cu bani mereu, ca sunt taios in exprimare cand voi vreti doar o vorba buna, ca sunt in aparenta rece, ca nu pot sta mai mult timp cu voi, ca nu prea am reusit in ultima vreme sa ne organizam sa mergem undeva cum faceam inainte, ca unii dintre voi s-au schimbat sau am pierdut legatura si ma doare… imi pare rau, Adi, Optick, John, Guzghi, Rusty, Kllu, Cipita, Sheva, Ionut, Gica ala micu’…
Imi pare rau ca lucrurile nu merg asa cum am vrea noi doi, stiu ca suntem diferiti sub anumite aspecte si ca este greu. Imi pare rau ca nu iti pot oferi absolut tot ce vrei, ca nu iti pot accepta unele idei si mentalitati, ca ma nervozez repede si nu pot fi deschis cu tine cand ma iei asa, ca poate uneori iti par rece si distant, ca pot fi gelos sau posesiv, obsedat si maniacal, imi pare rau ca uneori nu intelegi ca inteleg foarte usor ce vrei tu sa-mi transmiti, ca nu iti pot accepta ideile pana ce initial nu sunt filtrate analitic de gandirea mea si privite din punctul meu de vedere. Imi pare rau pentru ce ai suferit pana acum din cauza mea, Oana.
Urasc tipologia gandirii „Cine ma vrea, ma place asa”. E un fel de scuza de a nu te schimba, voit exprimata in speranta ca, cu cate mai multe defecte vei observa la cineva, cu atat il vei accepta mai bine. Voit sau nu, te schimbi in cursul vietii foarte mult fiindca esti influentat de cei din jurul tau, oricat de statornic te-ai considera tu. Daca un om e important pentru tine, ai sa faci mici compromisuri sa ii faci pe plac, cel putin. Dar oricine intra in contact cu tine te schimba, nu exista aceeasi gandire mereu. Pentru voi, ce ma cunoasteti si nu am fost asa cum ati fi vrut voi sa fiu in anumite momente, imi pare rau. Fiecare om are chichitele lui care nu o sa le observe nici toti psihologii adunati la un loc.
Iar voua, cei care citesc aici…imi pare rau ca nu mai scriu asa de des, ca poate nu va satisfac anumite nevoi in ale cititului, ca nu-s mereu genial si ca nu veniti mai des pe la mine….

8 Răspunsuri to “Imi pare rau…”

  1. Alex`andra Says:

    mie`mi pare rau ca intr`o anume prinvinta ma regasesc in ce`ai scris, sper sa nu aiba lucrurile o turnura mohorata, la fel ca starea mea.


  2. eu sunt sigura ca atat prietenii, cat si familia, valentin si oana te vor ierta…
    „Urasc tipologia gandirii “Cine ma vrea, ma place asa”. E un fel de scuza de a nu te schimba, voit exprimata in speranta ca, cu cate mai multe defecte vei observa la cineva, cu atat il vei accepta mai bine.” : si tu ai schimbat ceva la tine cand ti-ai recunoscut greselile, tampeniile si atitudinea :* >:D<


  3. Man, imi pare rau ca nici eu nu m-am ridicat la asteptarile tale in anumite momente si ca nu te-am inteles in anumite privinte si ca ne-am certat ca doi copii de aiurea si tot asa.😉
    Cat despre celelalte lucruri, desi nu recunoastem in adancul nostru tuturor ne pare rau, mai devreme sau mai tarziu ca am dezamagit pe cei de langa noi. Bafta….

  4. ionutbertea Says:

    Man,nush ce plm iti veni cu postul asta dar suna ca un bilet de adio sau ca un moment de „Dear Diary”.
    Hai,stii ca nu e nevoie sa iti ceri scuze fata de mine;).
    Fruntea sus si zambeste ca … maine poate fi mai rau…ai putea ajunge unde sunt yo acu`.
    Yo unu zic sa mergi la Da`emy…sa ii dai 2 palme lu` ala micu` din partea dreapta (ca sa se trezeasca) si sa bei pana uiti…cum faceam noi odata.
    Sanatate si ai grija de tine.
    Cu drag,de peste hotare,Johnny

  5. kOoDoO Says:

    @Alexa – oricine se regaseste, cred eu, intr-o anumita privinta in cele scrise mai sus. Iar daca starea ta e mohorata, nu inseamna ca si rezultatul va fi la fel.
    @Cire – Nu fi asa de sigura. Stiu, asa esti tu, mai optimista. Sau iti impui asta. Sa stii ca imi e greu sa mi le exprim, mai ales public. Nu din timiditate sau frica, ci pur si simplu din cauza faptului ca nu-mi place.
    @Teacher – Inevitabil. Stii ca doar tu ai o calitate imensa de a ma scoate din sarite. Si culmea e ca nici nu iti dai seama cand o faci🙂. Dar in acelasi timp esti persoana care stie cel mai mult despre mine si asta e un plus major.
    @John – Nu tatae, nu vreau sa ma arunc de pe bloc. Si nici emo nu-s. E nevoie sa imi cer scuze si fata de tine fiindca in mod sigur te-am dezamagit candva, chiar si asa, putin. La Da Emy merem din cand in cand, mai nou e moda in spatele blocului. Cum faceam cand erai si tu aici. (da, si optick mai vine acu =). Ai grija de tine pe acolo, descatuseaza-ti nervii cu arma, ai grija la fetele de p-acolo c-am auzit ca-s cam hoate la ochi🙂.

  6. Hubba Bubba Says:

    Frumoasa latura asta sensibiloasa a ta, pisi. Probabil neapreciata, dar frumoasa. Stiam eu ca esti un bunoc:*:))

  7. kOoDoO Says:

    Latura asta sensibiloasa e neapreciata din cauza faptului ca nu prea e scoasa la iveala. Indubitabil, este dar e exprimata mai mult prin fapte decat cuvinte.

  8. saychese Says:

    Nu esti singurul…. totusi eu nu am avut curajul de a zice adevarul niciodata cand gresesc, tu ai avut…😛 …


Lasă un răspuns

