:)

Octombrie 7, 2009

Da, deci incepand de astazi, 7.10.2009 ora..cat o fi,acu e 11:11 pm (injuratura celebra) sunt single again.
Sugerez pretendentelor sa profite acum de mine cat ma simt vulnerabil. Deci, fetili? Um, am avut parte de una din cele mai faine discutii din viata mea in seara asta, adica am reusit sa fiu eu printre putinele dati din viata mea, fara nici un ocolis sau retinere. Si am fost placut auzului fin, pe care numai unii oameni il pot intelege. Nu a fost nevoie sa ma ascund, retin, sustrag sau maschez absolut nimic, am avut parte de cea mai selecta companie ce o pot avea. Si cu ocazia asta, Mr. Teacher m-a putut observa in toata splendoarea mea =). Um, hai si cu dedicatia :
My fucking story :

2 Răspunsuri to “:)”

  1. maya Says:

    pacat ca nu cunosc fete ca probabil nu vrei baieti😀
    btw[eu si lumea mea aeriana] nu stiam nici ca esti cuplat .sa mi fie rusine
    iar acum serios ..in cazurile astea eu imi spun ca asa o fost sa fie[cu o singura exceptie ce nu o pomenesc]

  2. kOoDoO Says:

    Nu, ca s-ar fi putut mai mult. Da’ nu mai conteaza amu. It’s all good.🙂


Lasă un răspuns

