Ce vreau?

Octombrie 7, 2009

De ieri m-am apucat strict de o dieta sanatoasa, fara tigari, alcool, sex sau orice alt fel de exces. De cand practic dieta asta si pana astazi nu m-am abatut decat o singura zi de la ea.

Vreau sa imi cumpar o plaja. Din aia cu deschidere la apa si cu nisip.

Vreau sa am ocazia de a-mi bate joc de prosti in fiecare zi. Oh, stai…

Vreau sa ajung acasa cu amanta, iar sotia sa ne faca de mancare la toti trei.

Vreau sa dau cu piciorul in minge asa cum o fac fotbalistii. Ca eu mereu dau gol.

Vreau ca de maine sa devin un om mai bun. Azi nu, de maine incepand. Repetat zilnic.

Vreau sa devin Razbunatorul mascat anonim vindicator.

Vreau ca mancarea din farfurie sa ma inteleaga cand ii spun : O sa te transform intr-un rahat.

Vreau ca atunci cand arunc o piatra in capul unui psiholog sa vina alti 10 sa descopere de ce am facut asta. Exponential, numarul de psihologi loviti in cap de pietre vor creste si in curand nu va mai avea cine sa consoleze marital pe femeile aflate la menopauza.

Vreau ca atunci cand spun ceva sa fiu si inteles, nu doar auzit.

Vreau un Lamborghini cu portiere care se deschid in mod capra, nu fluture.

Vreau ca atunci cand depasesc viteza legala Politia sa-mi trimita o scrisoare in care sa-si prezinte scuzele pentru faptul ca am fost inregistrat.

Vreau ca atunci cand imi pun curu’ pe fotocopiator sa apara fata lu’ Boc. Si apare.

Vreau ca atunci cand o pisi se uita lung la mine sa pot opri timpul in loc, sa-mi bag stiuletele in gura ei si sa-mi dau drumu’ ca sa-i satisfac dorinta.

Vreau razboi pe pamant, iar eu sa detin singura arma. Promit solemn ca am sa fiu corect.

Vreau sa explorez stomacul Nikitai, poate-mi gasesc pandantivul meu norocos. Sau macar niste cauciucuri noi la masina.

Vreau ca ziua de luni sa nu mai fie asa de previzibil precursoare duminicai.

Vreau ca Naomi sa fie femeie. Ca sa mai dispara un cocalar de pe fata pamantului cand se insoara cu ea.

10 Răspunsuri to “Ce vreau?”

  1. DaddyOp Says:

    ba … cauta si tu altceva in stomacul Nikitai … lasa cauciucurile … cauta o casa in plm … sa ai si tu casa ta sa avem unde bea ca porcii😀

  2. Alex`andra Says:

    da` femeie nu vrei sa fii ?! :)))
    a,da , eu mai vreau si sa mariti scrisu` asta, ochiu` meu protesteazaaaaa !

  3. kOoDoO Says:

    Femeie nu vreau sa fiu. Imi place cum atarna =)
    O sa facem tot posibilul si daca tot nu reusim o sa cerem ajutor divin.

  4. Alex`andra Says:

    well…poate atarna si altceva dupa o anumita vreme..la femei ma refer, ca la barbati atarna toata viata =)))
    amiiiiin ! :))

  5. kOoDoO Says:

    Nu stiu ce fel de barbati ai cunoscut tu de le atarna toata viata =)

  6. Alex`andra Says:

    maaa, nu fii rau, lasa`ma sa fiu misandrina, nu iti mai tot apara fratii ! >:P :-w

  7. saychese Says:

    @alex`andra: stai sa te auda ionut :)))) ….

  8. Alex`andra Says:

    ce`i al meu e cel mai bun (prin simplul fapt ca`i al meu😀 ), so . . . el se exclude automat din categoria asta 8)

  9. kOoDoO Says:

    El nu-i fratele nostru. Sora e singurul cuvant care-mi vine in cap acum.

  10. DaddyOp Says:

    da nu-i fratele nostru.


Lasă un răspuns

