O arzi nasol, pisi

Octombrie 8, 2009

Am stat zilele trecute de vorba cu un prieten si mi-a zis niste chestii legate de fosta mea relatie si am aflat niste informatii noi. Cum ar fi de exemplu faptul ca cineva anume a insistat sa ne despartim.
E genul ala de femeie care din cauza ei se raspandeste misoginismul si sida, la fel de atragatoare ca o pisica ce boraste ghemul de blana si cu atata strat adipos pe ea incat balenele ii cer sfaturi cand vine iarna. Proasta cu tupeu si gura punga, crescuta in salbaticie alaturi de babuini si marmote crispate si constipate. Fa, uite niste sugestii pentru tine ca sa te mai domesticesti :
1. cand sugi pula, apasa-ti mustata mai bine de capatul tufaricos, poate cu ocazia asta iti mai rascheteaza din ea ca tu n-ai simtirea necesara sa ti-o dai singura jos.
2. daca esti vaca cu pedale si ai ramas fara prostul din dotare care sa ti-o traga anafilactic pe la spate, nu inseamna ca altii nu pot fi impreuna fericiti. Du-te in raschila ma-tii la circ si fute o ceata de clovni tristi ca sa-i faci si mai tristi si sa-si intre in rol mai bine. Sau ia-ti geamana, femeia cu barba si spalati podeaua cu floacele din dotare. Baga-ti bara trapezului in pizda, pardon, Tunelul Prieteniei, si freac-o pana faci atatea spume incat sa faci cainii turbati gelosi.
3. doar fiindca avem noi un moment prost in relatie, nu inseamna ca tre sa te bagi tu ca musca in cacat sa vezi ce poti indrepta cu iluminarea spirituala pe care ai impresia ca o poti caca la ore fixe. Si nu trebuie sa vii in fata mea sa te strambi si gesticulezi asa pendant, incat faci calugarii shaolin gelosi pe cate scheme de fluturat mainile in aer stii. Nu esti diva ca sa-mi placa vocea ta la tonalitati ridicate, esti doar un animal anaerob care-mi fute mie aerul respirabil in mod jegos. Stiu ca te freci pe coji de samanta la orice colt de strada si ai dislexica impresie ca toti barbatii vor sa ti-o traga incontrolabil de mult, dar in gandirea ta impunatoare ai omis faptul ca ai agatat numai retardati, oligofreni, morti vii, chilotari, cocalari si altii din aceeasi sorginte, prin urmare nu dau nici o soseta prea folosita pe gura ta si te scremi ca o proasta degeaba in fata mea.
4. data viitoare cand ai impresia ca te atrag si vrei sa te fut, incearca sa-mi zici asta direct si nu ma chema pana la tine ca ai facut prajituri. Asta-i vrajeala pentru aia cu sindrom Down sau A.D.D.
5. cand mai apari prin fata mea chiar nu vreau sa-ti vad fruntea pizdii expusa la vedere ca pe un exponat pretios. Daca vroiam sa vad niste solzi de crap mort de vreo luna, ma duceam in Metro nu veneam la tine. Trage-ti in ghioaga lu’ Greuceanu niste boarfe pe tine, ca faci pana si o vaca prost crescuta sa cada jos in spasme cand se uita la tine.
6. atunci cand iti inghiti flegmele de raceala si mucii fac cerculete prin mustata-ti, nu mai asculta de sfatu’ ma-tii sau a prietenelor tale la fel de proaste, rezultate din violul intre frati, si nu baga toate cacaturile in tine ca sa-ti treaca intr-o zi sa te poti fute iar fara senzatii de astm. Leacul de o zi e doar ala cand te arunci in fata trenului. Ceea ce iti recomand cu caldura.
And the fun ain’t over yet.

34 Răspunsuri to “O arzi nasol, pisi”

  1. d3vilbabe Says:

    ce-mi place mie stilul asta de clasa a 6-a…da’ cat a fost relatia n-ai vazut toate astea?:)

  2. kOoDoO Says:

    Ah, how sweet, you still care. It’s too late.
    Nu cred ca posezi „rabdarea” necesara pentru a intra in detalii.
    That’s ok, do what you do „best”.

  3. d3vilbabe Says:

    un raspuns la obiect, plix?:)


  4. mama dar chiar te-a enervat respectiva :))
    cunosc astfel de specimene…si eu ma enervez, dar sincera sa fiu nu merita nici macar excrementele animalelor ;))

  5. Nox Says:

    ai fost cam dur domnu’ Ko0do0

  6. Nox Says:

    dar am ras pe cinste

  7. kclin Says:

    oricat ar fi d nasola eu cred ca tu esti si mai aiurea pt ca ai stat cu ea …..si sincer …..dai semne d disperare …..=))

  8. d3vilbabe Says:

    eu zic ca a fost cam marlanesc, lipsit de bun-simt si total necivilizat, ba chiar atat de pueril incat cimpanzeii ar zice „ba ce parere retarda” . intr-adevar, hilar. genul de glume de vacanta mare: ia uite ba ce nas cat china are ala ha, ha,ha . insa m-as fi asteptat sa fi invatat ceva din timpul petrecut cu mine. se pare , insa, ca nu e asa :)… normal ca-mi pasa…de ce nu mi-ar pasa?

  9. Alex`andra Says:

    adultii, maaa, ce le place lor sa`si complice viata unu` altuia…giiiz. vorba aia „alelui, alelui, fiecare cu a lui” , uneori unii dintre voi ar mai trebui sa ia in considerare si „sfaturile” astora mai mici.

  10. kOoDoO Says:

    🙂 see?

  11. Nox Says:

    si acum sa fiu si eu putin nasol: „Asa e cercul relatiilor, man. Get over it. Get used to it.” :)))

  12. Nefraim Says:

    nu-i asa ca acum te simti mai macho? i-ai aratat tu proastei… i-ai demonstrat ca esti mai bun decat ea!

    patetic…

  13. d3vilbabe Says:

    dude, explica-i dudului de mai sus ca nu despre mine e vorba ca mai are putin si starneste uragane la cat da din coada🙂

  14. Nefraim Says:

    nu conteaza despre cine este vorba, ideea ramane aceeasi

  15. kOoDoO Says:

    Patetic e modul in care dintr-odata toti vreti sa pareti interesanti pe blogul meu. Ce-mi plac persoanele care vorbesc in necunostinta de cauza. Si nu, nu e vorba despre relatia mea cu Oana deci va puteti linisti si cauta alt subiect de care sa va luati de mine. Sigur, voi sunteti net superiori, tocmai din aceasta cauza va permiteti sa va dati cu parerea si sa aduceti injurii cand de fapt habar nu aveti despre ce e vorba. Sunteti niste prieteni buni, da, toti ii luati apararea Oanei, dar intotdeauna sunt doua povesti de spus. Bunul simt v-ar fi obligat sa nu va dati pareri impertinente cand nu stiti adevarul, daca tot va laudati ca-l detineti. Am si eu prieteni la fel de buni si nu ii vad sa posteze comentarii aiurea pe blogul meu sau al ei. And that my friends se numeste bun simt.

  16. d3vilbabe Says:

    banuiesc ca majoritatea s-au legat de simplul fapt ca ai dus in rahat o fosta relatie si ca doar 1 s-a gandit ca ar avea treaba cu mine , asa ca nu te ambala.ei stiu ca eu n-am prietene de care sa te iei. din ce vad eu, lumea se leaga doar de asta si nu face vreo referire directa spre mine🙂
    chill, incercam sa intelegm, ai avut o pasa proasta, da’ tot mi se pare lipsit de bun-simt…ma stii paranoica legata de bunul-simt …am si eu o pata fixa…
    no, revenind la oile noastre … n-ar fi mai frumos sa-l stergi si sa ne prefacem cu totii ca n-am citit frustrarile unui adolescent pe blogul tau? i mean, am pretentii de la tine…sau nah, lasa-l…fiecare are voie la o scapare…

  17. kOoDoO Says:

    In post nu era vorba de cea cu care am fost impreuna timp de aproape 3 ani, ci despre „prietena” ei cea mai buna. De care ti-am povestit si macar tu, din toti, trebuia sa stii despre ce vorbesc.

  18. tezeu Says:

    Eu n-am inteles-o pe aia cu mustata… pe bune!


  19. va ardeti paraPISIhologic in lorgean toti :))))Postul e o lectie cu o directie. n-are voie omu’ sa mai refuleze de raul vostru.
    subsemnez si eu la post :))😉

  20. d3vilbabe Says:

    pai , exprima-te corect atunci pen’ ca se intelege cu totul altceva din ce-ai scris tu🙂

  21. GeorGe Says:

    Mai cacatule, ala care s-a plans mai sus. Eu sunt unu din aia care erau cu voi la masa atunci seara in PUB25 si stateai ca un marlan, tarus prost ce esti si nu te baia in seama deloc, nu vorbeai, te lua femeita la dans(fost femeie) si te miscai de parca ai uitat sa iti scoti batul din funt…si mai faci figuri acum ca nu e buna de nimic, ca e curva sau alte cacaturi de atea de copil facut din greseala….Dar cat ai fost cu ea si o pupai in pizda, nu era curva??? sau gata, nu mai lingi tu, nmu mai are gust bu8n nu???? Labar ai fost toata viata, labar ai sa ramai…nu esti in stare sa vb, sa tii o femeie langa tine si mai manancui cacat ca ea este vinovata…sictir in pizda mati!!!!


  22. =)) E grea viata la oras si unii chiar nu merita efortul.
    „Spune-mi cu cine umbli ca sa stiu ce boala ai!” :))

  23. Nefraim Says:

    Hai sa iti mai explic odata, poate nu ai inteles. Mi-a zis Oana ca nu faceai referire la ea, dar nu asta e ideea. Oricine ar fii fost, orice ti-ar fii facut, daca esti intradevar barbat nu trebuia sa scrii asa ceva. Nu stiu ce crezi tu ca ai rezolvat cu postul asta…


  24. @GeorGe: Atata stii atata spui!🙂

    @Nefraim: O arzi nasol tata, cu par in nas. Nici nu stii despre ce e vorba si nici nu trebuie sa afli! Va descatusati de reminiscentele de reptilieni cretacici precum curvele cand au orgasm intelectual, de aiurea.🙂
    Uite link pen’ tine: pamflet

  25. Razvan Says:

    Deci🙂. Daca ar fi fost un pamflet ERA DE NOTA 8 . Asa , seamana a frustrarea unui adolescent miop:). Asclta fata si sterge porcaria asta

  26. DaddyOp Says:

    @George … ba da pe tine te-a intrebat cineva ceva? ba ai tupeu sa vezi paiu din ochiul altuia ? sincer din cate ai scris acolo am ajuns la concluzia ca esti un fel de bou vagon … cand e vb de tovarasii mei e cam nasol… mai ales daca apuc sa citesc la timp … ochii si capul …

  27. Nox Says:

    ORICUM postul e foarte tare. Pe masura ce curgeau commenturi, am observat ooarecare schimbare inatitudine. Ceva de genu: „OUPPPS I’m so Fucking stupid!”
    Pai stai asa, mai intai Oana comenteaza ca esti imatur si o citez: „insa m-as fi asteptat sa fi invatat ceva din timpul petrecut cu mine. se pare , insa, ca nu e asa”.
    Ceva de genu: am aruncat castana, a lovit trei capete, acum tre sa ne prefacem ca nu noi am aruncat. Exact asta ai facut. Probabil prin discutii ulterioare pe mess ai facut-o sa se convinga ca nu e vorba de ea, dar in momentul cand ai apasat post nici macar tu nu erai sigur despre cine era vorba.

  28. Nox Says:

    LE: Cumva in timp ce te facea sa te simti mic mic mic pe mess si ti s-au micsorat coitzele te-ai gandit ca ar intra bine povestea cu prietena fostei?

  29. Nox Says:

    treaba ta, e blogul tau, cine-s eu ca pun intrebari?:)

  30. d3vilbabe Says:

    chiar nu era vorba de mine. eu n-am prietene de care sa se lege:)
    singura lui greseala a fost ca nu s-a exprimat corect si ca toata lumea a inteles aiurea la cine facea referire. de fapt, doua greseli. nu pe blog se poarta discutiile de genul asta. daca ai ceva de spus fetei, mergi si spune-i in fata, rezolvati, tiganiti-va acolo. cantitatea de can-can facuta publica face diferenta dintre cei mai luminati si cei mai inceti dintre noi.
    @ adi : asta nu e nici pamflet si nici refulare, amandoi stim asta, n-are rost sa mai comentam subiectul.
    @ daddy : la fel cum tu ai sarit in apararea lui, la fel si cei din jurul meu au sarit in apararea mea. destul de logic, tinand cont ca n-a specificat exact la cine se refera.

  31. Hubba Bubba Says:

    Sunt singura care a inteles inca din primele randuri ale articolului carei persoana ii era adresat postul? C’mon, people. Si cred ca si daca voua vi s-ar duce dracu’ o relatie din cauza cuiva care nu-si doreste sa va vada impreuna…ati reactiona poate asemanator.

  32. DaddyOp Says:

    @d3vilbabe: eu nu am aparat pe nimeni … doar am facut putin mijto … pur si simplu daca stai sa analizezi ce se intampla… e foarte comic … deci citesti postul … stai si te intrebi ca dobitocul despre cine e vb … dooh ca doar il stiu pe koodoo de atata timp … si apoi citesti comentarii … pur si simplu incepi sa te distrezi … ce a putut sa iasa dintr-un post facut la mijto intentionat :))


Lasă un răspuns

