Za experiment!

Octombrie 9, 2009

Vedeti voi postul ala de mai jos? L-ati citit cu tot cu comentarii? Daca nu, va rog. Apoi cititi-l pe acesta.
Il puteti privi ca pe un experiment socio-psihologic. Dar sa le luam pe rand.
Ce am vrut sa fac : sa jignesc o proasta pentru ceea ce este. (si NU, articolul nu are nici o legatura cu Oana, ci cu fosta mea relatie. Nu stiti detaliile, deci va rog sa nu comentati de aiurea la subiect).
Ce a iesit : a iesit ceva total…uman, dar umanul ala care intr-un fel iti pare rau sa fii si tu om. Din punctul meu de vedere (si o sa presupun ca si din al vostru, desi nu recunoasteti) v-ati facut de cacao in cel mai urat mod posibil. Nu am facut absolut nici o referire la relatia mea cu Oana si ca sa nu existe dubii de prost gust, v-ati fi dat seama daca ati fi citit si ce am scris si nu doar ce ati auzit. Pentru cei care sunt ametiti deja de complexitatea celor spuse, sa va demonstrez :
1. Oana nu prea are prietene. De sex feminin. Si chiar daca are, eu nu le-am cunoscut.
2. Oana nu tipa.
3. Oana nu m-a chemat la ea ca sa-mi dea prajituri. (dooh).
4. Oana nu prea asculta de sfatul maica-sii si nici de ale prietenelor, fiindca, din nou, nu prea are prietene. De sex feminin. Din cate stiu si din cate mi-a zis.
5. Oana nu are un strat adipos incat vin balenele sa-i ceara sfat iarna.
Toate astea sunt scrise acolo si-s clare ca lumina zilei. Plus alte chestii la fel de evidente. Si acum intreb : de ce ati ajuns voi la concluzia ca am bodoganit despre ea? Aaa, nici macar n-ati citit, ati auzit probabil. De unde deducem cateva calitati si anume lipsa integritatii, lipsa puterii de intelegere, lipsa puterii de a asimila informatiile si asa mai departe.
Nu ma intelegeti gresit. Nu am nimic cu voi, nici cu Oana. Doar ca v-ati demonstrat singuri aceste defecte pe care daca vi le-ar spus cineva probabil ati fi luat foc. Eu doar le-am consemnat prin chestia asta, intr-un fel vroiam sa-mi testez intuitia. Nu o sa aveti bunul simt sa va cereti scuze pentru o chestie de care habar nu aveati si ati comentat total pe langa subiect fiindca asa ati auzit de prin alte parti, ca despre asta e vorba, chiar daca Oana a insistat mereu pe aspectul asta cu bunul simt. Dar e in regula, nu-mi datorati nimic si nu va datorez nimic. Vroiam doar sa vad materialul din care sunteti croiti. Si sunteti niste prieteni buni si in acelasi timp niste tool-uri perfecte.
A, si sper sa nu va suparati ca am sa aplic moderarea comentariilor de acum inainte, ca nu imi place sa fiu injurat pe propriul blog.

8 Răspunsuri to “Za experiment!”

  1. Myriam Says:

    Well…bine ca nu m-am bagat si eu in seama ca a fost un linsaj literar de toata frumusetea intre commenturile de la postul anterior.Da…sa nu uitam de vocabularul licentios.In fine,era evident,cel putin pentru mine ca nu e vorba de Oana.Adica… s,din cate mai stiu si eu,tu si tipa aia mamutica nu ati fi putut avea vreodata ceva,iar imaginandu-mi-o asa pe Oana ar fi ca si cum as trai un cosmar(ca sa nu mai zic de tine ce-ai trai).Soo…cine ar fi fost asa de aburit incat sa creada asta cand era evident ca nu e ea?!Da…probabil ramane o intrebare fara raspuns;))

  2. Nox Says:

    data viitoare poate desenezi si tu ca la prosti despre ce vorbesti, nu de alta dar imaginatia umana este infinita, spre deosebire de univers


  3. @Nox: la fel ca si prostia UNORA, de comenteaza in plus…si mai sigura e afirmatia cu prostia decat cea cu universul tau…

  4. Hubba Bubba Says:

    Eu repet: cum dracu’ nu s-a inteles de la inceput despre ce si cine era vorba? Chhhh

  5. DaddyOp Says:

    eu cred ca nu era vorba despre nimeni :)) nu imi aduc aminte sa fi avut koodooletz vreo gajica cu mustata :))) prea tare :))

  6. d3vilbabe Says:

    pentru ca toata lumea se asteapta la circ atunci cand 2 se despart…mai mult decat la simple coincidente…

  7. Hubba Bubba Says:

    Dar gagica,care sa aiba prietene cu mustata? Eh, eh?

  8. kOoDoO Says:

    Apai prietenele ei nu le pot alege tot eu, nu? Din pacate…🙂


Lasă un răspuns

