Stari de spirit…

Octombrie 14, 2009

Euuu… sssunt Ion. Da … pppp…  Mama mea a fost talentata … da … de ce ? Pai toti cand o vedeau pe strada susoteau pe la colturi: „Ea e sonata!” Pfffoaaaaaa… Sonata… talent de mic copil a fost inseamna… stii ce inseamna sa fii considerata sonata? De altfel nevasta-mea canta foarte frumos …  stie sa cante la flaut… Chiar eu … da eu… am participat la un concurs de cantat… unde cred ca am obtinut locul 2. Da locul 2.  E drept ca erau numai doi concurenti. Eu si celalalt. Nu am apucat sa aud ce a cantat sau ce ar fi trebuit sa cante … dar stiu ca dupa ce juriul m-a auzit … au hotarat ca celalalt concurant a castigat locul 1.

Vai … nu va imaginati cat de trist am fost… cand ma gandeam ca am fost atat de aproape… da trist… trist tare de tot… simteam tristetea cum se strecoara printre scandurile scenei pe care stateam, si venea un curent puternic de tristete… ca am sa racesc la coae. Pur si simplu mi s-au umflat boasele de la atata curent de tristete … si chiar mi-a dat pula in lacrimi … cred ca tot de la curent a fost.

Anul asta au fost multe nunti … si inca mai sunt … asta cred ca a fost anul graselor … toate femeile grase s-au insurat. Da… s-au insurat… Cum adica ? De ce s-au insurat si nu s-au maritat ? Simplu … poi cum ai vrea ca sfrijitul de barbat`su sa reuseasca sa ii carpeasca vreuna la ureche … Vrei sa sti cine e barbatul in casa ? Grasaaaa…. ea e barbatul… te bate grasa de nu te vezi … si isi mai etaleaza si talentele de balerina … si numai bine te mai trezesti si cu o tata gigant in gura… de ai impresia ca te-a palmuit marele si atotputernicul zeus … Si cand vad toate astea … iar ma apuca o stare de tristete … da tristete mare ce se revarsa printre gaurile de la rochia de mire a grasei … pffff… si ma atrage asa spre ea… tristetea nu grasa… si ma da de ciment de nu ma vad…

Eu asa de felul meu sunt foarte certaret … ma cert cu cine am eu chef si cu cine nu am chef … Oricine are chef de cearta sa ma contacteze… ma cert cu el de placere … in momentul in care ma cert cu cineva… brusc ma paleste o fericire de nu s-a mai vazut pe suprafata pamantului … Ce e drept eu am inventat fericirea in momentul in care m-am certat prima data cu cineva … cu cine m-am certat prima data ? Pai sa iti explic draga cititorule… Pe vremuri … traia in bloc la mine o doamna sfrijita tare de tot … vai de steaua ei … ca umbla cu magnetii prin buzunare si cu pietrele de moara agatate de bikini ca sa nu o zboare vantu de pe strada… ce era mai interesant la femeia aceea era masa … masa semana identic cu ea… si avea o gura… vai … o gura de incapeam toti odata in gura ei … si cand intram greu mai ieseam curati … voiai sa te certi gasisei exact ce iti trebuie … Crezi ca te certai cu sfrijita ? Pai nu, ca sfrijita era calma ca un ingeras, te certai cu gura masi … da… te certai cu gura masi sfrijitei … o placere imensa sa te certi cu ea … Are sau nu dreptate, ea o tine pe a ei … nu se schimba nimic si pace…

Si ca sa nu ma las mai prejos … dupa ce am terminat scoala m-am dus in armata… armata era in spatele scolii … si m-am gandit sa ma duc in armata … Cu toate ca pe poarta la intrare scria: „Nu intra, nu veni! Nu ai moaca pentru armata noastra!” eu m-am dus… cand am ajuns acolo …imediat am si fost aruncat pe poarta afara… de ce ? Pai m-au intrebat de ce m-am inrolat in armata… si le-am zis ca am intrat in armata pentru ca am auzit ca aici se ia multa spaga… si brusc … m-am trezit inapoi afara pe poarta… Si uite asa au facut cei din armata doua coloane… pe o coloana toata lumea si pe celalalta eu. Prima coloana drepti … a doua coloana… acasa …

Si cum ziceam si altadata … cea mai mare prostie e presa… Te duci ca un bou vagon ce esti si cumperi o revista … si acolo la pagina 3 gasesti un articol care se numeste: „Casatoria previne sinuciderea!” Normal, ca din cauza vagonului pe care il cari in spate cauti sa te insori … ca sa previi sinuciderea… fara sa citesti mai jos … „continuare in pagina 9”, unde normal ca scrie… „si sinuciderea previne casatoria”. Daca ai fi citit direct la pagina 9 ai fi descoperit ca ai fi putut scapa usor de casatorie… cel mai periculos lucru de pe fata pamantului … Ce se intampla cand te casatoresti… In ziua nuntii esti cel mai fericit om de pe fata pamantului … gandestete ca aia e doar prima zi … urmand ca din a doua zi… sa te loveasca un val teribil de tristete de nu te mai vezi … si cand te loveste … te ia din plin… si asta din cauza ca tu esti singurul care stai in fata lui …

Va urma?

2 Răspunsuri to “Stari de spirit…”

  1. kOoDoO Says:

    Da,aia cu sinuciderea p;revine casatoria-i geniala =))))

  2. DaddyOp Says:

    da😀 … normal … cam asa e in realitate … din cate se aude prin vecini ..😀


Lasă un răspuns

