Cum functioneaza viata

Octombrie 15, 2009

Intr-o zi Alladin hotari subit sa se scarpine pe cap. Avea prea mult nisip in par si statea asimetric, asa ca a mai adaugat pe cel de sub unghii ca sa obtina o simetrie perfecta, ca sa nu mai fie iar violat de beduini. Sau macar, daca e sa fie violat, macar sa arate bine. Surpriza fu atunci cand din urechea stanga se zamisli initial o adiere, un vant colorat rosu inchis, care mai apoi se materializa intr-un duh.
– Eu sunt Duhul Sfant de Cacat. Fiindca m-ai eliberat din temnita mea milenara, am sa-ti indeplinesc 3 dorinte de cacat. Si preventiv iti spun faptul ca nu ai voie ca dorinta sa imi ceri alte 3 dorinte, deci fara faze de cacat de genul asta, da?
O fi fost el un duh de cacat, dar macar stia ce face.
– Cacat! exclama Alladin, parca mi-ai fi iesit din cap si mi-ai citit gandurile. Bun, stai sa ma gandesc atrofic de bine. Deci vreau ca sa o aduci pe Madonna aici si sa-mi cante ceva in stransa legatura cu nenorocirea asta de desert in care o ard intelectual.
Paaac, aparu Madonna, in pozitia de meditatie cracanici, cu curu-n nisip si cu fata smerita. Ceva gen pozitia capra, dar rasturnata la 90 de grade in epura oglindita. Si incepu sa tanguiasca :
„Sunt trista.
Mi-a intrat nisip in … vizuina
DAR! Sunt inca tanara si pot
Sa bag mana pan’ la cot
Si sa scot nisipul tot!!”
– Hoasca dracu’, cum cocoasa camilei esti tu tanara ca la primul tau job ai lucrat la razboiul de tesut pe vremea cand s-a inventat. La petrecerea de sweet 16 ti-au murit 3 invitati de ciuma bubonica si a trebuit sa intervina Inchizitia ca sa sparga petrecerea.
– Sefu’, nu ma intereseaza parerea matale, ca nu suntem la talk-show politic aici. Hai, baga dorinte ca mai am si eu treaba, am stat 3423 de ani fara sa dau si eu la papacioc, cum poti fi asa egoist?
– Bun, deci vreau in dromaderu’ meu sa nu ma mai prinda beduinii si sa ma futa. Ca m-am saturat sa ma cac mereu nisip, ca nu-s fabrica de betoane si nici peco-ul desertului.
– Done! De acum incolo numai iti dau la muie.
– Cacaaaaat!
– Da, dar de acum incolo e fara nisip! Curat murdar! Nu-ti mai rascheteaza chelea.
– Auzi, stii ce? Esti cel mai de cacat geniu posibil. Ia. Ultima dorinta. Fa astfel incat sa uit si eu si tu ca ne-am cunoscut si de dorintele de dinainte, ca-s de cacat, si intra inapoi de unde ai iesit. Repejor.
Intr-o zi Alladin hotari subit sa se scarpine pe cap. Avea prea mult nisip in par si statea asimetric, asa ca a mai adaugat pe cel de sub unghii ca sa obtina o simetrie perfecta, ca sa nu mai fie iar violat de beduini. Sau macar, daca e sa fie violat, macar sa arate bine. Surpriza fu atunci cand din urechea stanga se zamisli initial o adiere, un vant colorat rosu inchis, care mai apoi se materializa intr-un duh…..

7 Răspunsuri to “Cum functioneaza viata”

  1. DaddyOp Says:

    duhuleeeeee…. imi indeplinesti si mie o dorinta de cacat ?

  2. kOoDoO Says:

    N-ai destul cacat in viata involuntar, mai vrei si voluntar?


  3. Sfinte cacat, :)) ti-a iesit si tie duhul azi dimineata? :))

  4. DianaEmma Says:

    Finalul e de nota 10. =))

  5. kOoDoO Says:

    Finalul sau inceputul?

  6. DianaEmma Says:

    Aaaa… finalul inceput… ca oricum te prinzi de faza abia la sfarsit.

  7. kOoDoO Says:

    E si pe futezatorii.ro =)


Lasă un răspuns

