Intr-o dimineata de octombrie…

Octombrie 16, 2009

kOoDoO kOoDoO: mnioarco
DaddyOp: neatza
DaddyOp: da
kOoDoO kOoDoO: m-am cacat azi dimineata.
DaddyOp: X_X
DaddyOp: vai ce ai facut…
DaddyOp: nu stiam de ce nu mai da soarele
DaddyOp: a lesinat nataraul …
DaddyOp: pffff
kOoDoO kOoDoO: ii e frica sa-si arate fata
kOoDoO kOoDoO: de aia e asa frig afara
DaddyOp: e galben tot la fata acuma
DaddyOp: inca putin si isi schimba culoarea in vanat
kOoDoO kOoDoO: nu,vor mai trece cateva milioane de ani pana se face vanat
DaddyOp: gandestete cum ar arata un soare vanat pe cer
kOoDoO kOoDoO: dar cacatul meu tot acolo va fi,dupa colt,asteptandu-l
DaddyOp: si cand iese …. pac cacatu de dupa colt… una in freza…
DaddyOp: na fututi crucea mati …. te credeai mare si tare … na … uite cum leasini
DaddyOp: uite ce vanat esti … te-am spart fraiere
kOoDoO kOoDoO: mai sezi acolo 3 ere glaciare,futute-n gura
kOoDoO kOoDoO: vezi-ti de eruptiile tale
kOoDoO kOoDoO: io is sefu acu
DaddyOp: si roagate sa apara din nou dinozaurii ca poate ai sa dai si tu contrast cu cineva )
kOoDoO kOoDoO:
kOoDoO kOoDoO: inca o dimineata in care discutam despre cacat si activitati din care rezulta cacat.
kOoDoO kOoDoO:
DaddyOp: da… si toate astea din cauza ca viata altora e de cacat )
DaddyOp: si totusi … ma loveste un val de tristete
kOoDoO kOoDoO: aSAAA de trist ma siiimttt
kOoDoO kOoDoO: nu exista mai trist ca mine
DaddyOp: si nici mai amarat ca mine … ba da deci nu existaaaa
kOoDoO kOoDoO: nimeni nu poate face un termen de comparatie mai mare decat tristetea mea
DaddyOp: am asaaaa o ssstareee.. de imi vine sa urlu la cutia aia de conserve pe care am aruncat-o aseara la gunoi
kOoDoO kOoDoO: si ce pula mea sa-i zici? Faaa, ti-am cacat azi dimineata interiorul?
DaddyOp: … nu … fa … fugi … ca asa cum ai fi tu … vine nataraul care sta in blocu din fata mea si isi baga pula in gaura care ti-a mai ramas ….. de au sa il scoata din cutie cu echipele speciale de la smurd si cu descarcerarea
kOoDoO kOoDoO: sa vina descarcerarea sa iti scoata pula din cutia de conserve hahahahahahahh
kOoDoO kOoDoO: si preotul,sa o sfinteasca
kOoDoO kOoDoO: ))
DaddyOp:
DaddyOp: ha ha ha
kOoDoO kOoDoO: sa faca slujba la pula
DaddyOp: da … bucata de pula care a mai ramas in cutie …
DaddyOp: ca l-au salvat pe om da cu brisca … cum a facut ciomu`
kOoDoO kOoDoO: veeeesnica pomenireeee
DaddyOp: pomenireaaaa ta … „cum te cheama, daca nu te superi?”
kOoDoO kOoDoO: ba
kOoDoO kOoDoO: disara
kOoDoO kOoDoO: la 6
kOoDoO kOoDoO: tu vii?
DaddyOp: da
DaddyOp: te mai sun io odata mai acusi
DaddyOp: sa mai dau nijte telefoane
kOoDoO kOoDoO: bine wa,eu am intrebat daca vii tu
kOoDoO kOoDoO:
DaddyOp: normal ma
kOoDoO kOoDoO: da tu nu lucrezi la 6 ba?
DaddyOp: nu conteaza
DaddyOp: am sa fiu acolo
DaddyOp: pune pe blog
kOoDoO kOoDoO: pune tu

2 Răspunsuri to “Intr-o dimineata de octombrie…”

  1. hayliehayl Says:

    doamne ce discutii aveti:))


Lasă un răspuns

