Sunt o artista …

Noiembrie 21, 2009

Buna … Eu sunt Mitza biciclista si sunt o pitzi mica si rea… mama mi-a descoperit talentul de cand eram o pitzi mica … m-a dat la scoala de arte si am invatat sa desenez… acum stiu sa trunchez si pozele … Printre oibiurile mele preferate se regasesc pozatu` ca proasta in fata oglinzii din buda si trupa andre.

4 Răspunsuri to “Sunt o artista …”

  1. kOoDoO Says:

    Asculta-ma bine! Tu esti vinovata!!!
    Fiindca esti o nespalata
    In bratele sapunului am gasit alinarea
    Pe care mi-a dat-o imbratisarea
    Clabucelor din sapunul de trandafir pe care l-ai sacrificat in parul tau.

    Ce crezi? „Numi” pasa niki de nike
    Ca ai treningul imbibat cu muiaike
    Esty kiar giegos dak ai ales asa
    trebuia sa fiu eu stoarfa ta!

    Cu drag, Ro$$@LyNd@.

    Oooo, cineva are piercingul inghinal ranit tare!

  2. DaddyOp Says:

    vai fata … m-am semnat pe deasupra buricului „RoscaLing (ce apuc)”

  3. kOoDoO Says:

    RosCaLindicul meu, vai fata ce ma pui sa scriu, du-te la dracu de bagaboanda!

  4. hayliehayl Says:

    ea-i artista. lasati-o in pace:)))


Lasă un răspuns

