Scurta discutie de seara.

Decembrie 8, 2009

Ne-am cam pierdut interesul. Nu doar pentru ce e aici, ci pentru mai toate in general. O fi mucroorganismele din atmusfera de vina.
Related to this.

Invatatorul Adrian: ma gandeam ca il compara cu Smeagol
Invatatorul Adrian: MY PRECIOUS!
Invatatorul Adrian: WHERE IS MY PRECIOUS!
Bogdan kOoDoO: llool
Invatatorul Adrian: MY PRECIOUS CHAIR FROM DA PREZIDENSI
Bogdan kOoDoO: za presidensi
Invatatorul Adrian: ASA: CORECTURA
Invatatorul Adrian: ZA
Bogdan kOoDoO: geoana no tricksy,no tricksy!!!
Invatatorul Adrian: tughedar ui have uan tunait
Bogdan kOoDoO: geoana take master iliescu tu mordorceni.
Invatatorul Adrian: :))
Bogdan kOoDoO: :))
Invatatorul Adrian: in fine…
Invatatorul Adrian: ma intorc la shaolini
Bogdan kOoDoO: si io la hiros

6 Răspunsuri to “Scurta discutie de seara.”

  1. Dianne Says:

    Mersi de mel, chiar e misto😉 Pe teacher il stiu, mi-a fost coleg de fac, poate te stiu si pe tine😛

  2. kOoDoO Says:

    Nu cred, cand facea el eu deja terminasem. Sort of…


  3. thx for comments.🙂
    De unde ne stim Dianne?? Ca eu nu te cunosc😀 sau poate te-am uitat?🙂


  4. =)) :))
    Am terminat la Bacău în ’09, în 2002 eram la liceu încă.😉


Lasă un răspuns

