Constant rattle towards nothing which in fact is everything

Decembrie 26, 2009

In primul rand tin sa va urez un Craciun fericit, sarbatori fericite, la multi ani si ce mai doriti voi sa se indeplineasca sa vi se indeplineasca. Nu-mi plac urarile lungi, costisitoare si repetitive tocmai de-asta sunt mereu scurt in ele si aici si la telefon si fata in fata. Ti-ai/mi-am exprimat gandul, e de ajuns pentru mine. Vrei sa filozofam o juma de ora pe tema urarilor, opreste-te, ca nu suntem la nora pentru mama.
Imi place sa ma gandesc despre simbolistica intrarii in anul nou. Vine cutare cu tot felul de dorinte despre cum o sa intre el/ea in anul nou si te pocneste rasul de cat de infantila poate fi gandirea asta :
– Frate, eu tre sa intru cu bani in buzunar in anul nou, ca sa-mi mearga bine tot anu’ urmator.
– Nu frate, eu vreau sa sarut o tipa de anul nou, ca sa-mi indeplinesc visul meu de o viata de a saruta o tipa tot anul viitor si sa depasesc recordul mondial la schimb de fluide.
– Nuuuu frate, eu vreau sa fiu pana la gat in pizda de anul nou ca anu’ urmator sa ma frec pana o sa-mi ascut pula si se face cat un creion.
– Nu frate, eu vreau sa intru in anul nou cu distractie, ca tot anu’ urmator sa ma distrez, in timp ce iau masa prin santuri, dar ma distrez.
Ma, nu stiu acu’ ce vreti voi sa faceti de anul nou sau daca faceti „pledge”-uri si „vows”, da’ hai ca va dau eu unul folositor : de anul nou, imediat cum ati intrat in 2010 mergeti si va cacati si in felul asta in tot anul urmator o sa aveti mai putin cacat in voi, rezulta sunteti oameni mai buni. Faceti voi micul asta compromis si bucurati-va de faptul ca sunteti mai originali si mai buni ca restul.
Posibile scenarii alternative naspa :
– de anu’ nou iti explodeaza o petarda in moaca = tot anu’ urmator ai sa fii orb/oarba.
– de anu’ nou te suna ma-ta sa-ti ureze la multi ani = tot anu’ urmator o sa te sune ma-ta, n-o sa te lase sa faci si tu un sex ca lumea, daramite alte ocupatii.
– de anu’ nou vezi un brusture = criza de hartie igienica.
– de anu’ nou esti pe balcon, arunci cu petarde si ti-e frig = tot anu’ urmator ai sa incerci mereu sa duci la capat un vis, il duci la capat si observi ca de fapt nu vrei decat sa bei o cana de vin fiert si-ti bagi pula-n el vis.
– de anu’ nou te freci cu nevasta/sotul = anu’ urmator ai parte de un singur partener sexual. Acelasi.
– de anu’ nou mananci prajituri = tot anu’ urmator ai sa te caci imprastiat.
– de anu’ nou vezi ultima aluna intr-o farfurie si o iei repede si o mananci pe ascuns = anu’ urmator o sa joci in Ice Age 4.
Ati prins ideea sau tre s-o zic? Sa-mi spuneti voi ce faceti de anul nou si eu am sa va zic ce-o sa se intample tot anul urmator. Sunt mai bun si mai intuitiv decat gura poporului. Cati oameni, atatea variante posibile si in acelasi timp plauzibile, iar ca sa fie plauzibile o sa exclud scenariile cu extraterestri, navete spatiale, pacea lumii si oameni buni si frumosi, asa, ca prime criterii.
Anul asta mosu nu mi-a adus ceea ce vroiam. Dar analizand totul la rece, mosul e un alienat notoriu prin rasul sau infarctic la care toti copiii se bucura si toti batranii se sperie fiindca stiu ce-i asteapta.Nu ma, ce dracu’ nu stiti ca mosul e creat de coca-cola pentru a-si face reclama? (care a ras aici e idiot). Acum ca am sortat publicul, sa purcedem catre carari mai serioase. Prima si probabil singura pe care am chef sa o scriu e faptul ca sunt cam dezamagit asa cand vine vorba de relatiile din ultima perioada. E ceva total neobisnuit pentru mine sa am in termen de 3 sau 4 luni 3 relatii, fiindca nu-s genul decat relatiilor de durata mai lunga. Bine, recunosc, ultima a fost ceva gen experiment. Dar nu conteaza, ideea principala este faptul ca ori sunt eu exagerat (ceea ce este adevarat, sub anumite aspecte, fiindca sunt, citez : „un om dificil”) ori am reusit sa dau numai de persoane feminine cu anumite probleme majore, defecte insuportabile (sunt un om tolerant si nu am pretentii exagerate,wtf) si asa mai departe. Si m-am sictirit, pe bune de nu m-am plictisit de tot ce inseamna relatie. Am refuzat orice invitatie pe care am avut-o de a petrece revelionul in locuri mai selecte decat la mine acasa, sa spunem. Care, in orice caz, la mine in casa e cel mai select, dar gura poporului e mai populara (clar!). Apoi m-am cam izolat in lumea virtuala a unui joculet (Aion, care il joc si acum, e placut) si am respins anumite invitatii prin oras venite din partea unor personaje mai putin interesante, dar pe cei apropiati totusi nu i-am refuzat. N-ai simtit vreodata ca nu prea ai chef de orice inseamna socializare, iesiri si intalniri? Bun, asa-s eu acum, doar ca la mine perioada asta e mai lunga sau o prelungesc eu ca-mi place. Women and children can be careless, but not men.
Am o singura dorinta, cand vine vorba de relatii. E probabil prea fantezista pentru secolul asta (si cel trecut), dar eu vreau sa urlu in gura mare la un moment dat : am devenit cineva iubindu-te.

Am dat toti mosii peste cap.

2 Răspunsuri to “Constant rattle towards nothing which in fact is everything”


  1. Faina piesa si postul. Subscriu. Bah uita-te cu atentie la bulangiul ala de Hitler din dreapta si da drumul la piesa sa cante! =))) e in ton cu piesa!🙂

  2. kOoDoO Says:

    Pai frate, n-are Avatarul atatea efecte speciale cate am investit eu in blogul asta.


Lasă un răspuns

