Lene

Decembrie 26, 2009

Dragu-mi-i la veselie, să fac sex
mai ales la nebunie când mă plictisesc.
N-am cu cine, n-am nici cum,
am doar unde și cu ce.
Ghici ce-mi vine, când e moale
și ce-atârnă e de-acum din nou vânjoasă?
S-o las scoasă, s-o acopăr, la vedere te repugnă,
la simțire te-mpreună, dar mai mult de-atât
te-ajută să zaci și-o săptămână.
Cea mai bună și vânjoasă și vârtoasă,
noduroasă o găsești…la stat.
Te întâmpină cu greață, cu gâlceavă, deloc mică
și-ți impune, profitoare, să scoți bani din… păsărică.
Nici nu este de mirare, la culcare,
că deodat-aprinsă sare și vrea mită!
Zi-mi matale-acuma mie, cum e statu-n preerie?
Îți spui eu – precum o babă și zbârcită și gârbavă,
care n-are liniște!
Gata cu atâta tevatură, dat din gură pt posterioritate,
la muncit nu la-ntins mâna, … la frigiditate!
Nu mai am cuvinte bune, doar un gând cu o idee, la singurătate.
De-ar fi luna, lună bună, doar o zi parșivă,
e de-ajuns ca să-mi impună să dau mită lui CE-ATÂRNĂ.

PS: Îmi pare rău pentru tine dacă nu ai înțeles nimic!🙂 Cu-atât mai mult dacă nu mă cunoști.

Lasă un răspuns

