Jocul de-a cunoasterea sau Despre cum femeile nu spun adevarul.

Decembrie 31, 2009

Am invatat ca nu-i nici, funny nici de bun augur sau sanatos sa fii in acelasi timp si imuabil si ambiguu sau neinteles.
Nu neinteles precum un geniu, ci un neinteles prin ceea ce vrei sau nu sa exprimi.
Una e sa spui: Mama, mi-e foame! si alta : Mi-e foame de ceva! (precum face nepotica mea)!
Imi place „Jocul de-a Cunoasterea”, in care el si ea, intr-un fel sau altul converg sa se cunoasca unul pe celalalt.
Mai putin cand ea te lasa in plop si plopul in aer. Femeile sunt sincere cu tine doar cand esti beat si spun lucruri interesante pentru amandoi, mai ales pentru tine cand vorbeste despre ea si tu faci si gandesti orice altceva in acelasi moment.

Sfat: Disimuleaza. Si ele o fac, dar tu trebuie sa inveti asta. Ele se nasc cu asa ceva.

Femeile sunt precum gaborii in intersectie: te prind mereu in off-side, desi voiai sa fii bine intentionat si cu un scop anume. Poti sa le indrugi vrute si nevrute, verzi si uscate.
Cearta cu femeile nu e nici benefica, nici sanatoasa. Cearta cu femeile e precum citirea drepturilor unui arestat.
1. Ai dreptul sa nu spui nimic.
2. Orice spui, poate si va fi folosit impotriva ta, la tribunal sau nu. Depinde cat de prost esti sa insisti asupra nevinovatiei tale. :)))

Femeile cand se scuza se acuza. Barbatii nu. Ei sunt doar porci si vor sa futa ceva si daca nu pot incearca.
Mi-aduc aminte ca prin anumite tinereti, momente din viata mea de teribilism adolescentin si in valtoarea amorului ghebos, eram curios ce se ascunde in capsorul lor.
Raspuns: Nimic bun! Zic. Nimic bun, dar folositor.
Sa cunosti o femeie e ca si cum ti-ai sparge capul pulii, sa vezi daca are creier. Noi, barbatii oricum stim cu totii stim ca are creier, pentru ca altfel nu ar mai reactiona la anumiti stimuli.
Stimuli pe care femeia, cu de la D-zeu stire si de la Moise citire (decalogul), se chinuie si isi da interesul sa-i fructifice. (Una din porunci era: sa nu preacurvesti! De unde stia D-zeu ce vor face barbati?? Stia pentru ca el a facut-o asa, nu noi!)
Alt neajuns al barbatilor.
Am demonstrat ca, al 2-lea cap are si creier, dar acum v-am demonstrat si ca nu are carte. In loc de barbati D-zeu i-ar fi dat Evei un camp de puli.
Ceea ce e bine, pentru ca daca s-ar fi apucat de facut polemici, n-ar mai sta asa falnica.
„Jocul de-a cunoasterea”, in sine e interesant, frumos, dar fara tachinare, glume inteligente e deloc.
Barbatilor le plac lucrurile inteligente. Nu romantisme cu Jose „pachet de muschi”, sau Juan „Vrajeala ieftina”.
Daca iti intrebi iubita sau vreo amica ce flori ii plac, ii vor trebui pe putin 30 de min, sa-si dea seama.
Lor nu le plac anumite flori, ci toate. E foarte simplu si mai benefic sa le intrebi ce flori NU le plac. Ai sa primesti maxim, MAXIM AM SPUS!, o ordonare de 5 flori.
Cacaaaaaaaaaaat. Oricum mai mult de 10 flori comerciale nu stiu, dar iti pot spune cu siguranta, ca ele stiu care nu le plac.😉
Noi barbatii stim sa cerem si sa spunem ce ne place si ce nu.
– „Nu-mi place berea calda.” Simplu. De aia frigiderul e doar pentru mancare si face al naibii de multa!
– „Imi place sa primesc masaj”. Simplu. De aceea doar pe ea trebuie si o doare spatele mai tare decat pe tine. Ea a facut mancare. Ea vrea masaj de la tine pentru ca ti-a facut mancare.
– „Imi place sexul oral”. Simplu. Sa-l primesc. (sa-l oferi e o arta de putini stapanita si acceptata – si oricum sunt doar barbati care fac si restul care nu recunosc! :))
– „Nu-mi place sa fiu cicalit”. Simplu. Ce tie nu-ti place, pe ea o eScita, pentru ca ii palce sa vorbeasca mult si despre nimic. Nimic interesant pentru amandoi deopotriva.

Exemplele pot continua. Partea cea mai proasta e ca ea recurge la santaj.
Odata ce-a aflat ce vrei si ce nu, al ei esti.
Se foloseste de tine ca sa obtina ce vrea, daca nu ai belit pula.
Din moment ce stie ce vrei, stie ce sa NU iti ofere ca sa te faca sa te simti prost cand ai gresit.

Femeilor nu le place sa fie controlate. Doar subjugate. Sa nu faci prostia sa le spui ca stii ceva despre ele. Au personalitate multipla.
E ca si cum ai incerca sa ti-o ascuti la robotul de bucatarie. Ciomu e artist.
Un amic al meu a incercat-o si-acum nevasta-sa are abonament la Obstetrica-Ginecologie si la Dentist.
Aduti aminte ca singurele lucruri incerte de pana acum sunt: structura atomica a fulgului de nea, prostia unora (gen Becali, Vadim, Geoana, Poponet, samd) si
CUM, CAT si DE CE gandesc femeile.😉
Cel mai important e sa nu uiti ca ele intotdeauna compara si au dreptate. Dar nu inteleg ca fiecare e unic prin ceva anume si mai bun decat toate calitatile altora.😉

TO BE CONTINUED…

10 Răspunsuri to “Jocul de-a cunoasterea sau Despre cum femeile nu spun adevarul.”

  1. kOoDoO Says:

    Stii care e kriptonita femeilor? Pune o intrebare care necesita un raspuns cu da, sau nu. :))))

  2. d3vilbabe Says:

    si tu esti idealist..🙂 nu e nimeni unic, da’ e anul nou si n-am chef de tinut polemici asa ca am sa-mi pastrez discursul pentru maine-poimaine..pana atunci ai si tu timp sa mai aduni vreo doua argumente.
    test : la concluziile astea experte ai ajuns prin trecerea prin foarte multe relatii, cu toate genurile de femei?


  3. oi fi idealist. nu stiu si nu zic ca nu.
    te astept cu un comment tipic tie:) totusi.
    nu nu o sa adun mai multe argumente dar: I’LL BE BACK.
    PS: la intrebarea ta nu pot raspunde decat cu da si nu. intelegi ce vrei. oricum o polemica cu tine e binevenita, dar in acelasi timp needificatoare pentru nici una din parti, pentru ca fiecare e cu argumentele lui. si cum frica pazeste bostanaria si tot patitul e perfect, sau care s-a fript 1 data sufla si in iaurt mi se pare aiurea sa dezbatem ceva care deja e stabilit ca e cum e.
    Postul e un pamflet, in plus e o concluzie la care am ajuns ata obiectiv cat si subiectiv. sunt dispus la polemici… ALWAYS, cu aripioare
    De ingeras…😛 :))
    Pup si ms fain de comment

  4. d3vilbabe Says:

    era un raspuns cu da sau nu, intr-adevar.deci taie acolo „femeile nu pot raspunde la o intrebare cu raspuns simplu” si scrie „toti oamenii nu pot raspunde la o intrebare cu da sau nu” . logica sux :))


  5. nu tai nimic si nu schimb nimic in post, raspunsul la intrebarea ta e: NU!
    oricum stiu ca NU-ul meu iti va surescita neuronii si-ai sa incerci sa faci psihologie cu mine si filosofie. nu tine.🙂😛
    Logica Da SUX, daca vrei asa, pentru ca cititorii mei sunt asemeni mie desi nu-mi seamana deloc.
    nu-mi jignesc cititorii pentru ca nu vreau sa-i aprob.🙂
    in fine, detalii, detalii, detalii…

  6. d3vilbabe Says:

    nu fac nimic.eu doar am vrut sa-ti demonstrezi singur ca te inseli cand faci anumite afirmatii despre femei si ti-am pus o intrebare cu „da sau nu” drept raspuns, la care tu mi-ai raspuns in 2 comenturi :)))
    nu-i chef de contrazis azi asa ca ma multumesc cu o victorie mai mica:))


  7. se pare ca si lucrurile evidente sunt prea mult la ora asta si azi pentru tine. 🙂
    NU am ajuns la aceste concluzii experte prin trecerea prin foarte multe relatii, cu toate genurile de femei. nu ma incarc nici emotional si nici sentimantal cu TOATE genurile de femei. ci cu alea inteligente, funny si frumoase, care nu fac ce am scris eu mai sus.
    iar presupui si tragi concluzii pripite intru glorificarea proprie si personala. :))
    ti-au murit laudatorii?😛
    PS: nu m-am contrazis si nu ai reusit sa ma convingi de nimic….mai incearca poate-ti iese.🙂

  8. kOoDoO Says:

    Victory shall be mine!

  9. d3vilbabe Says:

    si nici a 3-a oara nu reusesti sa raspunzi cu da/nu.🙂 si atunci cum poti vorbi despre ceva la modul general, daca tot tu vii si spui ca de fapt nu-s toata asa?:) pamflet,pamflet…da’ mentine-ti parerea pana la capat🙂

  10. ksf Says:

    vai ce tare=)) nu pot sa ma opresc din c***


Lasă un răspuns

