Introspecție…

Ianuarie 14, 2010

Bazându-mă pe evenimentele din ultima vreme, pregătisem un post,
Destul de laborios, lung și anevoios pentru ochii unora, dar l-am șters. Fără vreo rea intenție sau direcție!
Pentru amatorii de comment-uri stupide și la repezeală un sfat: DON’T!

Nu refulez nimic, despre nimic. Nu are nici o treabă cu starea mea civilă/socială și actuală.
V-am păcălit.🙂 Dacă citești acest post … să știi că îmi plac femeile frumoase, deștepte și care știu când să tacă, nu să vorbească.😉 Și nici nu dau curs provocărilor fulger și la înghesuială…tot timpul.

Concluzii:

1. Cele mai trainice cupluri și proaste, sunt întotdeauna cele formate din femei proaste și bărbați de succes sau femei de succes și bărbați care nu le merită, bădărani;

2. Femeile sunt cele mai conștiente de asocierea de la pct-ul 1. și totuși acceptă întru Slava Cerului și-a pântecelor blagoslovite și fertilizate timpuriu; majoritatea trăiesc cu falsa impresie că dacă nu o fac „acum”, le apucă menopauza încercând cu un dildo sau poate vitro;

3. Bărbații nu știu nici ei să își aleagă femeile și se mulțumesc cu orice gaură care spune „TE IUBESC” mai des decât sugacii de țâță.

4. Niciodată să nu crezi într-o femeie care-ți vrea binele; întotdeauna va dori să îi întorci favorul înzecit;

4′. Niciodată să nu crezi într-un bărbat care spune că nu o să doară sau „Să moară mama/măsa!”;

5. Nu critica și nu scoate ochii dacă știi că tu nu suporți același tratament și fără scuze jalnice;

6. Citește de la capăt până înțelegi.

Eu? Decât să mă leg la cap fără să mă doară, mai bine mai cumpăr unul de schimb.

Puppetsonastring, cred, se mira cu ceva timp în urmă că Învățătorul simte.🙂
Am simțit dintotdeauna, dar vreau și îmi place să fiu rece cu cine merită și când sunt atacat pe nedrept, fără să fiu înțeles.
Mă deschid și accept orice, pentru și de la cine trebuie și înainte să mi se „bage pumnul în gură” aș prefera să fiu ascultat și citit până la capăt.
Atât rândurile și implicit frazele, dar și printre ele.

P.S.: Am zis hai cu toții jos chiloții, că vine Iepurașul și …Iepuroiul meu! Obraznicilor.🙂

7 Răspunsuri to “Introspecție…”

  1. kOoDoO Says:

    1. Nu suntem (inca) nici de succes si nici badarani. Am gasit motivul pentru care momentan nu avem femei =).
    2. Femeile constientizeaza asta si tot nu fac nimic in aceasta privinta. Either sado, either living in self denial.
    3. Aia-s barbatii pana in 22 de ani.
    4. Femeile nu iti vor binele. Femeile vor sa profite cumva de pe urma faptului ca ti-e bine.
    5. Um…esti un urat.
    6. Mai citesc iarasi din nou inapoi inca o data.

    Of course, femeile la care ma si sper ca si tu te referi sunt alea la care stim noi la ce ne referim. Asa ca nu va atacati domnisoarelor, ca nu e dracu’ chiar asa de negru. Doar daca-i nespalat, atunci e.


  2. Nu mai citi mah, ca tu ai inteles.🙂
    Era valabil doar pentru aia de nu au inteles cum sta treaba.
    La pct-ul 5. nu sunt urat…doar realist.🙂
    Si e doar o practica a femeilor. (e o generalizare, ceea ce inseamna ca nu e intotdeauna valabila pentru unele ;))

  3. ana-maria Says:

    „Niciodată să nu crezi într-o femeie care-ți vrea binele; întotdeauna va dori să îi întorci favorul înzecit;” sunteti nemernici la faza asta si credeti-ma (cel putin unele dintre ele) nu fac favoruri doar de dragul de a primi ceva in schimb. adica eu ce dra.. astept de la soacra-mea cand stiu ca oricum nu se schimba, dar totusi las mereu de la mine si fac bine chiar daca stiu ca mai bine moare decat sa imi intoarca „binele”. da stiu veti spune ca era vorba de relatia dintre un barbat si o femeie (da’ nu m-am putut abtine)


  4. :)) multumesc pentru: „sunteti nemernici la faza asta”.

  5. ana-maria Says:

    cu placere, oricand…

  6. Anmyo Says:

    Salut, am dat dintr-o intamplare peste blogul tau. Ca sa ma aflu in treaba si sa comentez si eu, voi spune asa: Imi place cum gandeste KooDoo la punctul 1.=)) Faza cu : Tre’ sa fii domle’ ori barbat de succes ori badaran sa ai o femeie, e o pura speculatie. Ce-i drept, sunt multe cazuri dinastea, insa nu trebuie generalizat. Al meu logodnic nu e (inca) nici om de succes, si nu va fi vreodata badaran. Cu toate astea, ma are pe mine. :)) Oricum, ai niste idei bune. Esti insa subiectiv, ca orice fiinta umana de altfel. Numai bine!


Lasă un răspuns

