Diferenta dintre MARKETING,TELE-MARKETING,ADVERTISING…

Februarie 27, 2010

1. Vezi un tip superb la o petrecere. Te duci la el si ii spui:
„Sunt foarte buna la pat”. Asta e MARKETING.

2. Vezi un tip superb la o petrecere. Una din prietenele tale se duce la el si,
aratand spre tine, ii spune: „Este foarte buna la pat”. Asta e ADVERTISING.

3. Vezi un tip superb la o petrecere. Te duci la el si ii ceri numarul de telefon.
A doua zi il suni si ii spui: „Sunt foarte buna la pat”. Asta e TELEMARKETING.

4. Vezi un tip superb la o petrecere. Te ridici si iti aranjezi rochia.
Te indrepti spre el si ii torni o bautura. Spui: „Imi dai voie?”
si te apleci usor sa-I indrepti cravata, lipindu-ti pieptul de bratul sau.
Apoi il privesti dulce si spui: „Apropo, sunt foarte buna la pat”. Asta e PUBLIC RELATIONS.

5. Vezi un tip superb la o petrecere. Se ridica, vine la tine si iti spune:
„Am auzit ca esti foarte buna la pat”. Asta e BRAND RECOGNITION.

6. Vezi un tip superb la o petrecere. Il convingi sa mearga acasa cu
una dintre cele mai bune prietene ale tale. Asta e SALES REPRESENTATIVE.

7. Tipa nu se descurca singura, si te suna sa mergi si tu la el acasa.
Asta este TECHNICAL SUPPORT.

8. Te indrepti spre o petrecere unde stii ca vor fi niste tipi superbi.
Totusi, gandul ca in casele pe langa care treci sunt o multime de alti
tipi superbi pe care ai vrea sa-i cunosti te innebuneste, asa ca te urci
pe cel mai apropiat acoperis si strigi: „Sunt foarte buna la pat”. Asta e SPAM.

10 Răspunsuri to “Diferenta dintre MARKETING,TELE-MARKETING,ADVERTISING…”

  1. ana-maria Says:

    foarte bune definitile privind publicitatea. am sa le imprumut pentru a le prezenta si unui prieten care nu prea intelege diferentele dintre termeni. si cica e la management.(desigur cu acordul tau)😀

  2. Rosca Daniel Says:

    Si eu sunt la MK, dar mai am destule de invatat. Mai iau cate o chestie-2 si de aici…😀

  3. Rau Liviu Says:

    esti dilimandros :))


  4. N-am pretins nicaieri pe internetul asta cat e de mare, ca as fi normal, cu atat mai mult sanatos mental, zic.😛 Welcome!

  5. Hubba Bubba Says:

    Ui’ de ce ar fi trebuit sa trec mai des p-aci… Amuzante si…reale :))


  6. Daca nu ai mai fi asa …superficiala, ce bine ne-am intelege noi amandoi!!! :)))

  7. Hubba Bubba Says:

    dca nu ai mai fi asa..misogin si era sa zic eu inca ceva, ce bine ne-am intelege. Da’ asa…ne dam unu’ altuia in cap😛


Lasă un răspuns

